петак, 22. април 2016.

U administrativnoj poteri za pravdom i novogodišnjim paketićima

Mail to: NjKV Uskršnji Zeka

Date sent: 9/04/2016

Subject: Kolektivni apel sa protestnom notom


Dragi Uskršnji zeko,

Obraćamo ti se ovim putem i u ovoj odsudnom momentu jer onaj buđavi kapitalistički dizelaš u Zvezdinom dresu (u narodu poznatiji kao Deda Mraz) iz Nove godine u Novu godinu elegantno ignoriše naše redovne apele i odbija da saglasno poslovnom bontonu sarađuje sa nama u smislu blagovremene isporuke naših pošteno zarađenih poklona.

Elem, pošto cenimo da si ti zbog te svoje zečije prirode mekša srca i još mekšeg pufnastog repića, a kako nalazimo da smo sticajem okolnosti prisiljeni da se obratimo nekoj višoj instanci, ljubazno bismo te zamolili da našu kratku protestnu notu (cf. priloženi dokument od 115 strana, font Arial Narrow 6) pročitaš s razumevanjem do kraja i po istoj dosledno postupiš u roku od odma’. U suprotnom, nećemo ti u uskršnjoj čarapi ostaviti ni kolače, ni čokoladno mleko, ni list zelene salate, ni mini-šargarepu, ni jedan jedini primerak maslačkovog lista ili detelinke, pa ćeš se silno razočarati kad tako vedra brka, s vetrom izmeđ’ klempavih ušiju, doskakućeš do naše gajbe o predstojećem prazniku da nam uvališ Paraćinkine čokoladice s isteklim rokom i ta farbana jaja s promotivnom nalepnicom Srpske pravoslavne crkve.

Toliko od nas, za sad. Volimo te k'o da si nam rođeni, i kako izuzetno cenimo tvoj lik i delo, očekujemo tvoj skori odgovor, uz propratne paketiće, naravno.

Iskreno tvoji, 

Andrijana & Meda Bin Zayeb. 






Mail from: NjKV Uskršnji Zeka

Date received: 21/04/2016

Subject: Re: Kolektivni apel sa protestnom notom


Draga Andrijana i poštovani Medo,

Vaše direktno obraćanje putem mejla od pre par nedelja nimalo me nije iznenadilo. Zapravo, dobro sam upoznat sa vašim slučajem (avaj, svi mi ovde u Imaginariji smo onoliko obavešteni o vašoj muci i bolu), i u više navrata sam imao prilike da na tu temu polemišem sa gospodinom Mrazom. Činjenica da ste sticajem okolnosti ostali prikraćeni za zdrav razum, prosečne intelektualne sposobnosti, i koji džak novogodišnjih paketića još od malih nogu je nadasve poražavajuća. Takođe, veoma me je pogodio vaš šturi osvrt (iznet u cca 45 strana) na asortiman novogodišnjih paketića koje ste za života dobili od svojih bližnjih pod izgovorom da vam je to doneo Deda Mraz. Posebno me je potresla ona stavka u vašoj kratkoj protestnoj noti (priloženoj u vidu dokumenta od 115 strana, font Arial Narrow 6) koja se tiče 31.12.1997. godine, kada se vaš novogodišnji poklon sastojao od novog para sintetičkih čarapa, komada dva, i štapa užičke pršute, komada jedan. Nažalost, prošlost se ispraviti ne može, i to je tužna činjenica života nad kojom svi lamentiramo kad nemamo preča posla. Ali, ne očajavajte – imajte u vidu da ste vas dvoje još i dobro prošli na sudbinskoj tomboli ako se u obzir uzme opšta finansijska situacija na globalnom nivou krajem 20. veka, kao i ekonomski standard u zemljama trećeg sveta u navedenom periodu. Ipak, smatrao sam da je do mene da preduzmem neke konkretne korake u cilju ispravljanja životnim okolnostima nanete vam nepravde, te sam vašu protestnu notu prosledio višim instancama, u nadi da će oni biti u mogućnosti da po istoj postupe u skladu sa vašim neosnovanim zahtevima.

Isto tako, ovim putem bih tebe, Andrijana, zamolio da se u nedelju ipak uzdržiš od glasanja saglasno tvojoj fiks-ideji o kojoj sam obavešten iz pouzdanih izvora kao što su Zubić Vila i Sendmen. Naime, nimalo me ne raduje tvoja namera da na predstojećim izborima svoj glas dodeliš Koaliciji Uskršnjeg Zeke, Martovskog Kunića, Duška Dugouška i Zelenog Zeca iz Zečijeg Dola, i to iz više razloga. Kao prvo, naša koalicija nije predala izbornu listu za parlamentarne izbore u Republici Srbiji jer smatramo da svest lokalnog stanovništva još uvek nije dovoljno liberalno-politički sazrela i da tvoj narod još uvek nije dovoljno intelektualno osvešćen i spreman da poveruje da ne moraju samo predizborna obećanja biti šarena laža, već i da i kandidovane koalicije same mogu biti sačinjene od imaginarnih likova koji su u stanju postići jednako dobre rezultate (ako ne i bolje) kao i ti tu vaši stvarni političari. Pored toga, u našoj koaliciji je skorije došlo do izvesnih ideoloških razmimoilaženja i trzavica, te ja prvi glavom i repom nisam rad da u okviru iste posejem svoja šarena jaja u tamo nekoj pripizdini, vođen svesrdnom podrškom jednog usamljenog pristalice koji pritom pruža usluge nelegalnog smeštaja i nege inostranom plišanom medvedu bez boravišne vize. Uz to, ne vidim nikakav interes u pogledu investiranja sopstvenog dragocenog vremena i strpljenja u rvanje sa sprskim mentalitetom, niti smatram da ima smisla da ulažem sopstvene jajne resurse kako bih doprineo boljitku nacije koja se rukovodi principom "Ćuti, uvek može gore“. Iz tih razloga, zamolio bih te da ovaj put ipak izabereš neko drugo žrtveno jagnje (a ne zeca) kojem ćeš dodeliti svoj glas na izborima jer meni ne da tvoja podrška nije potrebna, nego bi mi samo jako zakomplikovala miran i radošću ispunjen zečiji život. U prilogu ti dostavljam svoj selfi sa plaže na Rapa Nuiju, kako bih te dodatno uverio da je meni super ovde gde sam i da mi na pamet ne pada da potežem pufnasti repić do Srbije kako bih se tu akao s vašom političkom scenom i trenutnom ekonomsko-socijalnom situacijom.

Toliko od mene za sada. Sve najbolje u životu vam želim, uz srdačne pozdrave i nadu da ćemo se nekada sresti i zajedno žvakati detelinu pod nekim vedrijim okolnostima.

S poštovanjem,

NjKV Uskršnji Zeka

Нема коментара:

Постави коментар