уторак, 4. април 2023.

Medin monolog pre evakuacije


Mogao bih ja već jednom da se evakuišem odavde. Ova moja me ne pazi i ne mazi kako valja, niti mi medenjaka donosi. Samo tetka mi je donosila, a i to mi je mama ukrala dok sam spavao. Dosta mi je ove patnje i tegobe, vreme je za evakuaciju u bolji život. Dokle više da se patim, ajme i kuku meni mučenom, i da me operiše ova kretenka kad smršam usled gladi... Prvo me je estetski korigovala ona njena bivša, pa prošlog leta ona. Dva puta pod iglu, dosta je, kao da sam pun Botox-a. Nisam za takve zahvate više, dosta je bilo. I Botox-a pa bude previše, a kamoli starog sunđera iz otrcanog jastuka.

Samo još da ugrabim pogodan trenutak da iskočim iz ovog ranca. Dosadilo mi je više da se stalno nosam unutra kad joj je emotivno težak dan, da me vuklja tako sakrivenog po radnim mestima, da niko ne zna. Smorio sam se više k'o drvo, a nadao sam se baš bio da će najzad da mi svane kad se maknem iz Irske u doba najveće ekonomske krize. I eto šta bude. Taman sam se makao iz jednog ekonomskog tigra, kad eto ti, upadoh u sledećeg.

Nema, ne može za tri medenjaka da se nabavi sopstvena država. Treba mi više od ovog života. Nisam ja za nemaštinu, bedu i oskudaciju, ipak sam ja Meda bin Zayeb a ne neki tamo Meda bin Bedak. I ova moja, na sve plače i sve joj tužno, pa plače u mene kao da sam maramica, i traži od mene da joj ulepšavam dan svaki put kad je u depresiji. Osmeh Medin ima cenu, brajko moj, eeeee...

DOSTA JE BILO!

Ene, vidi, rupa na rancu.
Sad je malo veća.
Izgleda smo stigli na posao, o-5.
Iju, alaj je na ovom poslu hladno.

Zipa loma, pa nismo na poslu, na ulici smo! Vidi kako radi onaj zakon privlačenja, što pomisliš, to dobiješ! A mislio sam da lažu. Kad ono jok.

Odoh ja lepo u beli svet sada, nja-nja-nja-nja, da uživam u debelom 'ladu na Havajima ili nekud gde je sunce stalno, a vi gledajte šta ćete i kako ćete. Svakako vas čeka jako sjeban period, znam ja. Bio sam već u takvom jednom kriznom području kad sam se omečkio, i isto je sve bilo, pa ono. Kako kaže onaj grafit, „pazite šta radite, nemoj posle jebiga“...

Odoh ja lepo u bolji život, i bolju budućnost, a vi se snađite sami. Vidite kako sam se ja snašao, pa naučite od pametnijih od sebe, i snalažljivijih i sposobnijih.

Jedan je Meda bin Zayeb, ceo svet mu je velika porodica.

Stižeeeeeeem, svete, spremi se! 


Juhuuuuuuu! 


Op, hop, plop!

 

 


 



Нема коментара:

Постави коментар